Sunday, May 14, 2017

ආදරය සුන්දර වරදකි



“මගේ පණ
මගේ රත්තරන්...
මගේ කෙල්ල
මගේ ආදරේ
මගේ වස්තුව
අහ්හ් ඉන්න බලන්න ..තවත් තියෙනවද කියලා”
“අනේ අමතක උනා නෙහ් එකක් ..මගේ වන්ඩුව “

“ඇයි මට මෙච්චර ආදරේ කරන්නේ මගේ අය්යේ ?”

“මං හොයාපු ආදරේ ඔයා හින්දා ..මගේ ලෝකෙම ඔයා හින්දා ..ඔයා මට අලුත් ජීවිතයක් දුන්න හින්දා ..ඔයා මට ආදරේ අඩු නැතුව දීපු හන්දා ..මාව පරිස්සමට බලාගන්න හින්දා..ඔයා මගේ හුස්ම හින්දා ..ඔයා මගේ පණ හින්දා “

“මගේ ආදරෙන් ඔයාට ලැබෙන්නේ තාවකාලික ජීවිතයක් නේද මගේ අය්යේ ? ..මොකක්ද එතකොට ඒකෙ ඇති වටිනාකම....මන් ඔයාව තව ලොකු දුකකට ඇදල දානවා නේද මගේ රත්තරන් ?මන් කොහොමද මේවා ඉවසන්නේ ? මං ලොකු වරදක් කරන්නේ අය්යේ ..“

-මතු සම්බන්දයි 

මම ඇයට ආදරය කල තරම මෙතෙක් යයි කිව නොහැක.දුක්බර අවසානයක් හිමි වන බවත් දැන දැනම මම ඇයට මගේ ජීවිතයෙන්ම ආදරය කලෙමි.නමුත් එදා සියලු දේ පරදා සැබෑ සත්‍ය හිමි ඇගේ වදන් තරම් මගේ හිත පෑරු කිසිත් නොවීය.නමුත් එය කිසිම දිනෙක වචනයකින් හෝ ඇයට මම නොදැන්නුවද මගේ දෑස් වල පිරී තිබූ කඳුළු යම් දෙයක් තේරුම් කරවන්නට ඇතැයි මම සිතමි.
ඈ එසේ කියත්ම මම ඈ සැනසුවෙමි .සත්‍ය අමාරුවෙන් අමතක කළෙමු.නැවතත් ප්‍රේම සයුරේ ගිලුනෙමු .සැබෑවටම මම ඉතාමත් ආදරණීය  තාවකාලික ජීවිතයකට  උරුමකම් කීවෙමි.
අද ඇය මා ළඟ නැත.සියල්ල සිදුවී බොහෝ කල් ගත වී නමුදු මතකයන් ඉතා නැවුම් ලෙස සිතේ හොල්මන් කරයි.දෘෂ්ඨි මායාවන් , මතකයන් හා සබැඳුනු දුක පමණක් ඉතුරු වී ඇත.එදා මගේ මනසේ නිතර රැඳවු මතකයන් අද මා තුල මවන්නේ කඳුලක්මය යන්න මට පසක් වී බොහෝ කල් නමුත් එයින් මිදීමට ක්‍රමයක් ඇද වෙනතුරුත් මම නොදනිමි.
වර්තමානයේ ඇසට අසුවන බොහෝ දෑ පාදක කරගනිමින් ඒවා අතීත අපේ ආදර කතාන්දරයේ කොටස් සමග ඉස්මතු වන්නේ ඇයි දැයිද මම  නොදනිමි .ආදරය මෙතරම් මිනිසුන්ව රිදවන බව දැන සිටියේ නම් මගේ කතාවේ අවසානය වෙනස් කරන්නට මම එක මොහොතක් හෝ පසු බට නොවෙමි .

නමුත් සියල්ල සිදුවී හමාරය .

ආදරය සුන්දර වරදක්ම විය








No comments:

Post a Comment

සරුංගලේ හැඩ කරන්න

  පුංචි සරුංගලේ ඈත ආකාසේ නොපෙනෙන තරමට උඩ ගිහින්. අපිට පේන්නේ නැති තරම්.ලස්සන ලස්සන පාට වලින් ඇදගෙන රැලි වලින් පුදුමාකාර ලස්සනක් තියෙන්නේ.නාද...